Mis gibi kokmalı abi korumuş bronzlaştırmış hiçbir önemi yok miss gibi koksun yeter
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Kütahya’ya hala yaz gelmediği için çok da fazla ihtiyaç duymuyorum açıkçası :) ekonomi bu haldeyken de tatil planları şu an için bana çok uzak duruyor..
Daha önce denedim cildim çok hassas fakat buna ramen hiç sorun yaşamadım ben iyi bi güneş kreminin faydasını gün içinde yenilemedikten sonra görebileceğine inanmıyorum yenilendiği takdirde harika koruma sağlıyo net
Ben bu kez tatile gidemesemde disarida gezerken sebamed gunes kremlerini kullandigim icin cok memnunum Hic olmadigi kadar ferahlik hissim var ve 0 gunes yanigiyla geziyorum sebamed sayesinde Masallah diyelim nazar degmesin :D
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Yeni nesil filtre içeren komodojenik olmayan beyazlık bırakmayan çabuk yayılan ve emilen parlama yapmayan beyazlık bırakmayan
Yüksek koruma ve durmadan yenilememe gerek kalmamalı saatte 1 yenilesem yeter. Makyajımı bozmayan tipte de olsa güzel olur benim şu an 1 Güneş kremi 1 Güneş spreyim var kremi evde veya çıkmadan önce spreyi dışarıda kullanıyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
374Cevap
Güneş kremi öncelikle leke ve sivilce yapmamalı
Bu konuya normalde çok uzağım belki bir şey öğrenirim diye girdim
Zaralı maddeler içermemeli ve etki süresi uzun olmalı kesinlikle.
Cilt güneşe reaksiyon gösterdiğinde ne yapılabilir?
Sivilce yapmaması güneşten koruması yağlı his bırakmaması önemli
Çok iyi bir ürün yıllardır biliyorum ama artık pahalailiktan zorlanmaca
panın en az üç pluslu olması ve hızlı emilmesi çok önemli benim için
İyi korusun, alerjen içermesin, yan etkisi olmasın yeter
Beyaz tenimi karartmasın Bir de dokununca yakmasın yeter özelliklerini Bilmiyorum zaten
Esmere yakın olduğum için farketmiyor... her şekilde koruyor... ben nivea 50 faktör tercih ediyorum
Sebamed fiyat ve performans açısından en iyisi
Yazı özledik vesselam. Bu marka da iyi olsa gerek.
Güneş lekelerinden korusun beni lazer ve cilt bakımı sağolsun hassaslastik
Nemlendirmeli ve cildimi parlak gösterici krem olmalı
Ferahlatip gozeneklerimi daha belirgin hale getirmesin yeterli..
Güneşten tam anlamıyla korusun başka bir özelliğe gerek yok
UVA-UVB ışınlarına karşı korumalı olsun yeterli olacaktır marka takıntısı olan biri değilim
koruyuculuğu yüksek olmalı, gözenekleri tıkamamalı, cildin nem ihtiyacını karşılamalı.
Öncelikle cildimi ardından dövmelerimi güneş altında koruması (rengi solmaması için)
Tüm gün güneş altında olsan bile etkisini yitirmemeli
Bu tip koruyucuların vucuda herhan gibi deride kırışıklık yapmadına eminiz deme?
Şu sıralar ihtiyacım olan tatil ve Sebamed ürünleri
Emilebilir olmalı uzun süre dayanıklı olmalı
Teşekkür
Ler bilgi icin
Guzel bir marka herkese tavsiye ederim
Sebamed bende kullanıyorum çok güzel koruyo ve nemlendirici özelliği var tavsiye edilir
Güneş kremi hakkında epeyce bilgi için teşekkürler
Kremsi hızlı emilen güzel kokan iyi koruyan uygun olsun
Güneş gerçekten başa bela özellikle tatil beldelerinde erkeklerinde bir sorunu
İhtiyaç olursa doktor tavsiyesi ile kullanırdım.
Güzel güzel de biraz pahalı Yani biraz indirim yapsalar milleti alıp rahat rahat
insana dost güneşe düşman bunun adı ne? tabiki Sebamed 😅
Güneş kremi olmadan güneşe kafa tutamam. Emeğinize sağlık
Sebamed çok yönlü güneş spreyi kullanıyorum. Çok memnunum. 👍
sebamed ürünlerini seviyorum ama güneş kremini hiç kullanmadım denemek gerek açıkçası. :)
Sürdükten sonra bir müddet sonra yüzde yağlanma ve parlama yapıyorsa asla tercih etmem
Sebamed senin reklamını yapmana gerek yoktu aşkom 🥺 ben zaten senden vazgeçemem 😢🩷🥵
Tamda şu sıralar güneş kremi arayışındayken denk geldi güzel oldu benim için
Tam da Sebamed kullanıyorken karşıma çıkması ne güzel. Yağlı ve yapış yapış hissettirmesin isterim
Tabii ki sebamed senelerdir bu şekilde gayet iyi
Gunes kremlerını kullanmaktan bıktım daha kalıcı bıseyler lazım
Yillardir Sebamed kullanıyorum, çok memnunumm
Yazda geldi
Aydınlatıcı bir paylaşım olmuş ellerine sağlık
Sivilce yapmasın, çabuk yayılsın ve iyi korusun
Mis gibi kokmalı abi korumuş bronzlaştırmış hiçbir önemi yok miss gibi koksun yeter
Kütahya’ya hala yaz gelmediği için çok da fazla ihtiyaç duymuyorum açıkçası :) ekonomi bu haldeyken de tatil planları şu an için bana çok uzak duruyor..
bende yanma olayı olmadığı için :D yinede güzel soru
yaz ve güneş bana ters mevsim ben kış adamıyım ama güzel bence
Evet arkadaşlar güneş kremi acayip önemli bir şeydir
Kaliteli güven veren hsjsj güzel kokan yapış yapış olmayan bir krem tercih ederim
Nemlendirmeli ve cildimi parlak gösterici krem olmalı
Güneşten korunmanın en kolay yöntemi öğlen saatlerinde dışarıda olmamak sanıyorum çünkü bu güneş ☀️ ☀️ o saatlerde daha fazla yakıcı oluyor
En son kullandığım güneş kremi yüzümü mahvetmişti baya sivilce falan olmuştu ondan sonra hiç güneş kremi kullanmadım.
Daha önce denedim cildim çok hassas fakat buna ramen hiç sorun yaşamadım ben iyi bi güneş kreminin faydasını gün içinde yenilemedikten sonra görebileceğine inanmıyorum yenilendiği takdirde harika koruma sağlıyo net
Ben bu kez tatile gidemesemde disarida gezerken sebamed gunes kremlerini kullandigim icin cok memnunum Hic olmadigi kadar ferahlik hissim var ve 0 gunes yanigiyla geziyorum sebamed sayesinde Masallah diyelim nazar degmesin :D
Yeni nesil filtre içeren komodojenik olmayan beyazlık bırakmayan çabuk yayılan ve emilen parlama yapmayan beyazlık bırakmayan
Yüksek koruma ve durmadan yenilememe gerek kalmamalı saatte 1 yenilesem yeter. Makyajımı bozmayan tipte de olsa güzel olur benim şu an 1 Güneş kremi 1 Güneş spreyim var kremi evde veya çıkmadan önce spreyi dışarıda kullanıyorum
Valla hangisi ucuzsa onu aliyom para yok uhuhuh
Sizde Sebamed ürünleri ille yazın keyfini çıkartınız.
Yaşlandirmasın sivilce yapmasın ve kalucı olsun ve yuzde beyazı kamasın
Yüz için yağlı olmayacak, bacak için yağlı olacak