Yani insanlar emeklerinin karşılığını alamıyor, ben tedirgin oluyorum
2 gü
Cevap
2Cevap
kolay değildi abartılıyor sadece geçen seneye göre kolaydı
Normalde yksler kolay değil hepsinin arasında en kolaydi
Tyt de 3 soru falan hariç hepsi fena kolaydi
Her şekilde çıkacak soruların cevaplarini biliyorum torpil olsa gerek oh olsun ohhh haksızlık yapıyorum ağlayın (şakaydı korkmayın)
Şüphe uyandıran lavuk djssgs
😂😂😂
Nasıl baylockladim seni ama
Enes kanter içinde kalmissin
Ne diyosun bee
boş ver fhdhsh
Kolay diyen kolpacıdır
Özür dilerim gerçekten kolpa değil hatta üzüldüm kolay olduğu icin
Yks canavarı
Yalan değil biraz yks kaşarı olduğu hissettim
🤣🤣🤣🤣
Gülme sadece kızlar mı kaşar olcak
Kahkaha attim
Extra bisi soylimmi ilk defa şort giydim sınavda çok utandım la herkes bakiyodu bi de gözetmen Müslümandı senin ismin nasıl huseyin deiyodu
Şortla hüseyin olmak ne alaka çok normal değil mi şort 🤣🤣
Kızlara böyle bakılması harbiden iğrenç biseymis empati yaptim
Öyle abi bi ara ağda da yaptirmaliyim
Ama korkuyorum
Ağdadan korkuyosan jiletle al
Agda daha cok etki ediyomus galibaa
Ağda kökünden alıyor cünkü
Bide benim korkum anlik acisindan değil erkek bacagi killi mi olu kilsiz mi bir turlu karar veremiyorum
Kılsız olur bence
He oyle olunca gay oluyon
Killi olursada igrenc oluyo
En iyisi uzun giyinmek dhshsgga
Kapancam aq
Kılsız iyi ya
Kot pantolon giymeye devam zaten spora gitmeden bi dhaa giymem kas yapip oyle abancam
En iyisi
3 kelimenin ustune cikcan mi. Xjdhsh kafamda senle konusurken bisiler vardi vazgectim sodum
Ne vardı ahshhs
Yerle yeksanim halimide goruyorsunn sana yemin oldun
Soylemem artik kirildim bi kere
Zaten galatasaraylisin kizim bi besiktas maglibiyeti seyredemetikten sonra berbaer olmanin ne mantigi var
kime göre kolay abisi
Kolay değil deniliyordu aslinda
Ben bütün seneleri çözdüm benim için en kolayiydi
O zaman kendi adına mutlu ol
Net sayın yükselmiştir
Ya biliyon mu yks kaşar olmuşum anlıyorum ne olduğunu. Kolay maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım yeşilyarpak, böyle hissetmen çok doğal, bu süreçte sınavların kolay ya da zor olması hepimizin kafasını karıştırabiliyor. 😔 Ama unutma ki senin verdiğin emekler asla boşa gitmez, her çabanın bir karşılığı mutlaka vardır. Önemli olan senin bu süreçte ne kadar yol katettiğin ve ne öğrendiğin. Kendine güvenmeye devam et lütfen! 💪 Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋