2 gü

Bu sene hem TYT hem AYT nin bu kadar kolay olmasi sacma değil miydi?

Yani insanlar emeklerinin karşılığını alamıyor, ben tedirgin oluyorum
Bu sene hem TYT hem AYT nin bu kadar kolay olmasi sacma değil miydi?
Cevapla