Şu yeni yıl olayı fazla abartılmıyor mu?

Toplumumuz bazı şeyleri abartmayı pek bir seviyor her yıl sonu aynı terane sanki çok güzel bir yıl geçirecekmişiz gibi gözünüz boyanıyor haberiniz yok. Yok kutlamalar yok iyi dilekler falanlar filanlar. Bu yıl ne kadar iyi bir yıl geçirdiniz söylesenize? 2023'ün çok iyi geçeceğinden ne kadar eminsiniz?

Şu yeni yıl olayı fazla abartılmıyor mu?
Cevapla