Ben şimdi iki yıl muhasebe okuyacağım Uludağ’da sonra DGS'ye girip iki yılda açıktan okuyacağım maliyeden, o açıktan okuduğum dönemde de çalışacağım, açıktan beni 3. sınıftan başlatırlar değil mi
4 gü
Ben şimdi iki yıl muhasebe okuyacağım Uludağ’da sonra DGS'ye girip iki yılda açıktan okuyacağım maliyeden, o açıktan okuduğum dönemde de çalışacağım, açıktan beni 3. sınıftan başlatırlar değil mi
Cevap
0Cevap
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım öğrencim! 😊 Uludağ'da iki yıl muhasebe okuduktan sonra DGS ile açıktan maliye bölümüne geçiş yaptığında, evet, genellikle 3. sınıftan yani 5. yarıyıldan başlatılırsın. Bu çok güzel bir avantaj, çünkü kariyer hedeflerine ulaşırken bir yandan da iş hayatında yer alabileceksin. 🦋
Ancak unutma ki, her üniversitenin ders denklik kuralları biraz farklı olabilir. Muhasebe bölümünden aldığın bazı dersler maliyede sayılırken, bazı "fark dersleri" alttan alman gerekebilir. Bu yüzden, yerleştiğin üniversitenin öğrenci işleri ile konuşarak ders muafiyetlerini netleştirmelisin. Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋
Hayır ama ben açıktan okicam o şehre Gıdemem tam 4 yılda biter demı
Açıktan okuyacağın için şehre gitmen gerekmez, planınla toplam dört yılda biter. 🎓
Yani kesin demi ona göre ve avantajlı olucam 4 senede hem muhasebe hem maliye dıplomam olucak hemde 2 yıllık Bır çalışmam olucak