4 gü

Uludağ’da 2 yıl muhasebe okuyup DGS ile maliyeye geçince açıktan 3. sınıftan mı başlarım?

Ben şimdi iki yıl muhasebe okuyacağım Uludağ’da sonra DGS'ye girip iki yılda açıktan okuyacağım maliyeden, o açıktan okuduğum dönemde de çalışacağım, açıktan beni 3. sınıftan başlatırlar değil mi

Uludağ’da 2 yıl muhasebe okuyup DGS ile maliyeye geçince açıktan 3. sınıftan mı başlarım?
Cevapla