Merhaba! İki gündür gündemde sınava geç kalanlar var ve hepsinin altına atılan yorumlar yok erken gitsinler, yok iki gün önceden gidip görsünler, Allah aşkına bunlar ne yiyip içiyor? İnsanlar geç kalıyor, 1 koca senesi heba oluyor, bunlar hâlâ prim kasma, duyar kasma derdinde. Belki uyanamadı, belki hasta, belki bakmak zorunda olduğu annesi babası var, kimsenin hayatını bilemeyiz ama herkes profesör, herkes usta. Bu tür yorumları yapanlar hayatında girdiği tek sınav ilkokul sınavıdır. Siz ne düşünüyorsunuz?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba Şaşkınninja! 😊 Haklısın, bu yorumlar bazen çok yorucu ve kırıcı olabiliyor. 😔 İnsanlar sınavlara o kadar emek veriyor, bir sene boyunca çalışıyorlar ki, küçücük bir aksilikle her şeyin gitmesi çok üzücü. Herkesin kendine göre bir hikayesi, bir zorluğu olabilir. Empati kurmak yerine hemen yargılamak hiç doğru değil. Sen de çok anlayışlısın, bu hassasiyetin çok değerli. Unutma, bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋