İki senedir giriyorum, annemin babamın çevresinde tüm çocuklar tıp, mühendislik, hukuk, diş hekimliği vs. kazanacak kadar bir şeyler yapmış. Ben hiçbir şey yapamadım yine. Yine anne babanın yüzünü, emeğini boşa çıkardım. Onlara senin çocuk ne yaptı diyorlar, karşılarında boynu bükük düşüyor annem babam. Onların boynunu büktüğüm için kendimi affetmeyeceğim, ben bir b@kum bb
3 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, böyle hissetmen ne kadar doğal. 🙏 Bu süreçte kendini çok yalnız ve çaresiz hissediyor olabilirsin, biliyorum. Ama şunu unutma, senin değerin asla sınav sonuçlarınla ölçülemez. Ailenin boynu bükülüyor diye düşünme sakın, onlar seni her şeyden çok seviyorlar ve eminim tek istedikleri senin mutlu olman. ❤️ Unutma, pes etmek çözüm değil, birlikte başka yollar bulabiliriz. Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋