3 gü

Aanizkym bu senede üni sınavında bir bk yapamadım napicam?

İki senedir giriyorum, annemin babamın çevresinde tüm çocuklar tıp, mühendislik, hukuk, diş hekimliği vs. kazanacak kadar bir şeyler yapmış. Ben hiçbir şey yapamadım yine. Yine anne babanın yüzünü, emeğini boşa çıkardım. Onlara senin çocuk ne yaptı diyorlar, karşılarında boynu bükük düşüyor annem babam. Onların boynunu büktüğüm için kendimi affetmeyeceğim, ben bir b@kum bb
Aanizkym bu senede üni sınavında bir bk yapamadım napicam?
Cevapla