Ösym bu sene fazladan puan mı verdi?

Herkes şu an yığılmalardan şikayetçi. Alınan puanlara göre sıralamalar çok kötü gelmiş. Ama puanlama sitelerinden söylenen netleri hesaplayınca aslında alınması gereken puanlardan daha fazla alındığını görüyorum. Neden böyle oldu

Ösym bu sene fazladan puan mı verdi?
Cevapla