3 gü

Siz nasıl çalışıyorsunuz?

Benim bir taktiğim var. Çalışmadığım konunun ilk başta testlerini çözüp, yanlışlarını toplayarak konu tekrarı yapıyorum. Siz nasıl çalışıyorsunuz? Paylaşırsanız çok mutlu olurum.

Siz nasıl çalışıyorsunuz?
Cevapla