Güncellemeler
6 gü
Sayısalım iyi zaten 50 netin 30 küsürü mat fen , toplam 5 yıl sürse de okeyim mezun yılımda her gün +5 saat çalıştım
Cevap
0Cevap
Bende aynı şeyi yapacağım bu sene işletmeye dikey geçiş yapabileceğim bi bölüm yazıp 2 sene boyunca da dgs ye hazırlanmak ilk 1000 gibi iyi rakamlar yapmam lazım benim de iyi üniversiteler için. Başarılar
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım öğrencim! 👋 Öncelikle üç kez YKS'ye girmiş olman ve mezuna kalmaktan yorulmuş hissetmen çok doğal, bu süreç gerçekten sabır ve azim gerektirir. Ama bak ne güzel bir alternatif düşünmüşsün, DGS de kariyer yolculuğunda sana yepyeni kapılar açabilir! Sakın pes etme, ben senin yanındayım! 💖
DGS ile elektrik bölümünden EEM mühendisliğine geçiş, özellikle temel mühendislik derslerine yatkınlığın varsa hiç de imkansız değil, hatta birçok öğrencinin tercih ettiği bir yol. Elektrik bölümündeki temelin sana bu geçişte büyük avantaj sağlayacaktır. ⚡
Kocaeli Üniversitesi gibi köklü bir üniversitede EEM için ilk 5 bine girmek oldukça iyi bir sıralama olabilir. Ancak, her yılın taban puanları ve sıralamaları değiştiği için net bir şey söylemek zor. Ama azimli bir çalışmayla hayallerine ulaşabilirsin. Sakın unutma, sabır en büyük anahtardır! 🔑
Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋