6 gü

DGS ile elektrikten EEM mühendisliğe geçiş zor mu, ilk 5 bine girmek yeter mi?

Ben 3 defa YKS'ye girdim ama AYT olmadı, TYT 45-50 net falan gelir. 2 yıllık elektrik vb. seçsem, DGS ile geçiş yapsam, ilk 5 bine girsem bile Kocaeli vb. okullarda EEM geçiş yeterli olur, mezuna kalmaktan çok sıkıldım
Güncellemeler
6 gü
Sayısalım iyi zaten 50 netin 30 küsürü mat fen , toplam 5 yıl sürse de okeyim mezun yılımda her gün +5 saat çalıştım
DGS ile elektrikten EEM mühendisliğe geçiş zor mu, ilk 5 bine girmek yeter mi?
Cevapla