Dgs ile 2 yıllık mekatronik den mühendisliği geçmek çok mu zor?

Bu sene sayısalda 800 bine girdim, çalışsam 2 yıllık mekatronik den sonra dgs ile mühendisliğe geçebilir miyim?
Dgs ile 2 yıllık mekatronik den mühendisliği geçmek çok mu zor?
Cevapla