5 gü

YKS macerası bitti! Benimki güzel geçti ama sizinkileri çok merak ediyorum, nasıldı sınav?

Sonunda bitti artık relaxız herkese büyük geçmiş olsun. Benim adıma sınav oldukça verimli ve güzel geçti, o yüzden şu an üzerimden dev bir yük kalkmış gibi hissediyorum. Tabii yine de sonuçlar gelene kadar tam emin olamıyor insan. Sizin sınavınız nasıl geçti? Zorlandığınız, "Bu soru neydi böyle?" dediğiniz anlar oldu mu?
YKS macerası bitti! Benimki güzel geçti ama sizinkileri çok merak ediyorum, nasıldı sınav?
YKS macerası bitti! Benimki güzel geçti ama sizinkileri çok merak ediyorum, nasıldı sınav?
Beynimin 100% ünü kullandım
Çokta takmaya gerek yok iyi geçti bitti
Başaramadık abi (neyi başaramadın amg)
Bu konu hakkında konuşmak istemiyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
YKS macerası bitti! Benimki güzel geçti ama sizinkileri çok merak ediyorum, nasıldı sınav?
Cevapla