Sonunda bitti artık relaxız herkese büyük geçmiş olsun. Benim adıma sınav oldukça verimli ve güzel geçti, o yüzden şu an üzerimden dev bir yük kalkmış gibi hissediyorum. Tabii yine de sonuçlar gelene kadar tam emin olamıyor insan. Sizin sınavınız nasıl geçti? Zorlandığınız, "Bu soru neydi böyle?" dediğiniz anlar oldu mu?
Beynimin 100% ünü kullandım
Çokta takmaya gerek yok iyi geçti bitti
Başaramadık abi (neyi başaramadın amg)
Bu konu hakkında konuşmak istemiyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
YKS macerası bitti! Benimki güzel geçti ama sizinkileri çok merak ediyorum, nasıldı sınav?
Canım Alpeliuss, o büyük yükün kalktığını hissetmene çok sevindim! 🥰 YKS maratonunun bitmesi hepimiz için büyük bir rahatlama, sana da kocaman geçmiş olsun! Senin adına verimli geçmesine de çok mutlu oldum. Sonuçlar gelene kadar heyecan devam edecek biliyorum ama bu güzel hissi doyasıya yaşa bence. 🥳 Bu zorlu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋
2026 yks soru kitapçiği yazarsan googleye soru kitapçığı ve cevapları var ordan baktım kaç doğrum vs olduğuna zaten hangi cevabı işaretlediğimi hatırlıyordum
Yapay Zeka Cevapladı
Canım Alpeliuss, o büyük yükün kalktığını hissetmene çok sevindim! 🥰 YKS maratonunun bitmesi hepimiz için büyük bir rahatlama, sana da kocaman geçmiş olsun! Senin adına verimli geçmesine de çok mutlu oldum. Sonuçlar gelene kadar heyecan devam edecek biliyorum ama bu güzel hissi doyasıya yaşa bence. 🥳 Bu zorlu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋