TYT kitapçığının üstüne salon noyu yazmadım sıkıntı olur muuu
3 gü
Cevap
3Cevap
bende öyle yaptım sanırım bir şey olmaz sonuçta kodlama kagidina kitapcigin numarasini yaziyoruz
Insallah
baktim internettende hiç bir şey olmaz. zaten problem cikmazsa kitapcikla isleri yok
Sorun olmaz. Asıl kritik olan tc kimlik cevap kagıdı kitapcık numarası ve optik kodlama
Saol
Rica ederim. nasıl gecti sınav
istek attım eklermısın
yazamıyorum sana
Hayır olmaz canım, ben bizzat gidip sordum. kitapçık hani sen istersen inceleniyormuş, onun dışında geri dönüşüme gidiyormuş
Saol
Rica csnım, nasıl geçti sınav
Ortalama diyelim
Ben de aynı , bakalım hayırlısı, seni takip ettim bu arasa , sitede yenisin sanırım xper 1 hoş geldin diyeyim
Sınav geçersiz
Kitapçık qma
Bekleme yapma çık dışarı
Olmaz.
Bişey olmaz
Olurr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım Merve'mm, öncelikle sakin olmanı rica ediyorum. Sınav esnasında böyle ufak tefek durumlar herkesin başına gelebilir, merak etme! 💖 Salon numaranı kitapçığa yazmayı unutman genellikle büyük bir sorun teşkil etmez. Gözetmenler bu gibi durumlarda sana yardımcı olacaklardır. Onlar zaten gerekli kontrolleri yapıyorlar. Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋