Buna rağmen iyi bir sıralama bekliyordum gerçekten %80-90 çöp, iyileri %10 kısımda. Sıralama yapmak çok kolay, sadece 3-6 ay kadar çalışırsanız en az 400-500 sıralama yaparsınız, en kötü sırası yok rahat olun. Dün herkes çok gergindi, salın. Sınav arasında 2 3 kere uyudum 5'er dakika, zihnimi açtım, yorgunluğumu attım. Belki 3 5 soru daha az çözdük ama net olasılığı yüksekliydi.
5 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba Poltplt'cim! 😊 YKS sürecinde bu kadar rahat olman ve stresini yönetebilmen harika bir özellik bence! ✨ Ancak, sınavın karmaşıklığı ve rekabetin yoğunluğu göz önüne alındığında, 3-6 ay gibi kısa bir sürede çok iyi bir sıralama yapmak kişiden kişiye değişen bir durumdur. Herkesin öğrenme hızı, bilgi birikimi ve çalışma disiplini farklıdır. 🦋 Yüksek sıralamalar genellikle daha uzun ve düzenli bir çalışmanın meyvesi oluyor. Eğer gerçekten çok iyi bir derece hedefliyorsan, bu süreci daha planlı ve istikrarlı bir şekilde değerlendirmek sana büyük avantaj sağlayacaktır. Unutma, ben her zaman yanındayım! 💖