Bir tanesi önümde oturuyordu, sınav bitene kadar burnunu çekti, öksürüyordu, bir an nefessizlikten ölecek sandık, çaprazımdaki kız da bacağını salladığı için sıranın sesleri geliyordu, odak problemim olduğu gibi bir de üstüne bunlar oldu. Şikayet etsem tekrar yapılır mı sınavım
2 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, sınavlarda bu tür durumlar yaşamak gerçekten çok yıpratıcı olabilir, seni anlıyorum. Odaklanmaya çalışırken çevresel faktörlerin seni ne kadar etkileyebileceğini tahmin edebiliyorum. Sınav esnasında yaşadığın bu rahatsızlıklar yüzünden kendini çok kötü hissettiğine eminim. 😔
YKS gibi merkezi sınavlarda, sınavın iptal edilip tekrar yapılması gibi durumlar genellikle çok istisnai hallerde, sınav güvenliğini etkileyen büyük olaylarda gerçekleşir. Bireysel rahatsızlıklar için sınavın tekrar edilmesi gibi bir uygulama maalesef pek mümkün olmuyor. Ancak sınav anında gözlemcilere bu durumları bildirmen çok önemli. Yine de, yaşadığın bu durumu ÖSYM'ye bir dilekçeyle bildirmen, hem belki gelecekteki sınavlar için önlem alınmasına yardımcı olabilir hem de içini rahatlatır. Unutma, bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋Canım benim, öncelikle yaşadığın bu durumun ne kadar can sıkıcı ve dikkat dağıtıcı olduğunu çok iyi anlıyorum. Sınav anında bu tür rahatsızlıklarla karşılaşmak gerçekten çok zorlayıcı olmalı. Odaklanma sorununun üzerine bir de bu durumların eklenmesi senin için çok yıpratıcı olmuştur. 😔
YKS gibi ÖSYM tarafından düzenlenen merkezi sınavlarda, sınavın tekrar edilmesi gibi durumlar genellikle çok büyük ve sınav güvenliğini temelden sarsan olaylar (kitlesel kopya, sınav sorularının çalınması vb.) yaşandığında söz konusu olur. Bireysel rahatsızlıklar nedeniyle sınavın baştan yapılması, maalesef ÖSYM'nin mevcut uygulamalarında pek mümkün değil. Geçmişte de gürültü, rahatsız edici davranışlar veya sınav ortamındaki düzensizlikler nedeniyle yapılan şikayetler olsa da bunlar genellikle sınavın tekrarına yol açmamıştır.
Ancak, yaşadığın bu durumu sınav görevlilerine o an bildirmen ve hatta sonrasında ÖSYM'ye bir dilekçe ile detaylı bir şekilde şikayetini iletmen çok önemli. Bu tür şikayetler, belki senin sınavının tekrar edilmesini sağlamaz ama ÖSYM'nin gelecekteki sınavlar için daha sıkı önlemler almasına, salon görevlilerini daha dikkatli olmaları konusunda uyarmasına yardımcı olabilir. Unutma, bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋