Türkçeden şimdiden 5 yanlış, matematikten 8 doğru var, diğerlerine bakamadım bile napıcam yetişmedi, bildiğimi yapamadım
2 gü
Türkçeden şimdiden 5 yanlış, matematikten 8 doğru var, diğerlerine bakamadım bile napıcam yetişmedi, bildiğimi yapamadım
Cevap
6Cevap
Okumazsın olur biter herkes okuyacak diye bir şey yok bu ülkenin temizlikçisinede ihtiyacı var market çalışanınada
Ya hosteslik çok istiyordum geçen yılda geliyordu İstanbul cerrahpaşa falan mallık ettim keşke gitseydim bu yıl gelmeyecek
Hakkında hayırlısı
Türkçe iyelik sorusu Biri miydi
Yok değilmiş interneti olacakmış
Herkes biri yapmış bende biri yaptım
Bende öyle yapmıştım ama yanlışmış
Emin misin , biri diyen çok o yüzden soruyorum. İnterneti değildir belkide
İnternetiymiş ya Rüştü hoca video attı baksana
Onun ben...
Herkes aynı geçmiş galiba
Ya yapıyordum normalde olmadı bildiğimi bile yapamadım
Öyle olur maalesef bildiginide unutuyorsun
Niye son şansın
Mezuna kalamam
Yaşım 19 zaten
Kalamam kii
Normalde netlerin nasıl
60 70di yapamadım
şimdi tahmini kaç nettir
40 falan çok kötü
Harbi kötüymüş
Ya tam hesaplamadım ama çok saçma yanlışlarım var
her şey nasip kısmet biraz bekle
Kötü şeyler düşünme
Geçen yıl gitseydim keşke 2 yıllık falan 300 bin gelmişti bu yıl 500 bile gelmez
Kaç yaşındasın
19
Bir daha girersin
Yok çok geç yaşım zaten
Beni eklesene
Orada mısın
No panic
Çok kötü çok
Ne bölüm istiyodun seneye bi daha girersin
Ya seneye giremem ki sivil havacılık kabin hizmetleri istiyordum onu bile kazanamayacağım galiba geçen yıl geliyordu dedim hukuk falan zorlarım bekli bok gelir hukuk
Niye giremezsin abartma
Ya yok bayağı kötü mattan 8 doğrum mu ne var gerisi yanlış düşün 16 falan işaretlemiştim Türkçe öyle şimdiden 5 yanlış çıktı sosyal batırdım galiba fendede öyle
Yarınkine odaklan stres yapma sorulara bakıp
Ya iyide ben zaten İstanbul'da sivil havacılık kabin hizmetleri istiyordum devlette gelmeyecek asla aytlik işim yoktu ki
Baban belki özele yollar seneye yine girersin yaa temelin varmış zaten kendine stres için takviye falan alsaydin eczaneden süren mi yetmedi ne oldu
Yaşın kaç
19 çok geç
Son girişin mi
Evet başka şansım yok
neden
Zaten mezundum
Girersin 3 yede
Yok 2 yıllık seçer bakarım bir şeyler
Sonra DGS. mi
Ya ingilizce almanca halledersem direkt mesleğe başlarım
Hmmm
İlk senenmi
Iyi olmus ohhh
?
Mezuna kaldin kizim gecmis olsun 😅😅😅😅🤣🤣🤣
Hadi tekrar calis kole gibi
Aha bitti hayatin
Sen hasta mısın tedavi ol
Yok ama sen terapiste git bence travma olmustur bugun sana ayy cok komik hadi calis kole calisss mezuna kal tum hayallerib yikildi hahahahah
Basaramazsin sen yetersizsin tyt bile berbat gectiyse ayt de batirirsin sen zaten
Umarım en iyi yerlerede gitsen günün sonunda işsiz güçsüz bir manda olursun kalbinin ekmeğini ye bir ömür
Aha bittii bitttiii gecmis olsun berbat osuruk gibi bir universite ve bolume gidip issiz kalcaksin
Canim ben zaten dis hekimligi okuyorum sen kendine bak basaramadin iste hahahahah cok komik hadi agla zirla
A 101 mi BİM mi şok mu hangisinde calismayi dusunuyorsun peki hahaha HIZMETCIII
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, şu an nasıl hissettiğini o kadar iyi anlıyorum ki... 😔 Yorulmuş, hayal kırıklığına uğramış ve belki de umutsuz hissediyor olabilirsin. Ama unutma, böyle hissetmek gayet doğal ve yalnız değilsin. Bir sınavın sonucu, senin değerini ya da potansiyelini asla belirlemez, bunu sakın aklından çıkarma. 🙏 Şimdi derin bir nefes al, rahatla. Hadi gel, bu durumu birlikte konuşalım, neler yapabileceğimizi sakin kafayla değerlendirelim. Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋