ailem üniversiteye gidince beni kapatacaklar çok katılar bu konuda ne yapacağım ben kendi isteğimle kapanmak isterdim ama mümkünatı yok konuşmak filan hepsi boş bana çok etkili bir çözüm lazım
5 gü
ailem üniversiteye gidince beni kapatacaklar çok katılar bu konuda ne yapacağım ben kendi isteğimle kapanmak isterdim ama mümkünatı yok konuşmak filan hepsi boş bana çok etkili bir çözüm lazım
Üniyi yaşadığın şehir dışında okursun aile evine gelince de kapalıyım diye yalan söylersin zaten üni bitirdikten sonra hatta belki 1-2 yıl sonra bu tutumlarından vazgeçerler. Hayat senin sen bir tanesin kimsenin dediğini dinlemek zorunda değilsin
bak bu da bir seçenek fakat ben böyle yapamam zaten sürekli ararlar boş bırakmazlar ve allahın gücüne gider yani herşeye rağmen böyle yapamam
O zaman açık açık istemediğini söyleyeceksin ya da kaderine razı gelip istemediğin bir şekilde yaşamaya mahkum kalacaksın karar senin
ne kadar çok istemesemde yapacağım çünkü sonuçlarını biliyorum onu kaldıracak bünyede bende yok her şey ortada belli yapacak bişey yok doğduğun evde coğrafya da kaderindir ne kadar kabul etmesem de herş ortada aptal cesaretiyle tuhaf tuhaf şeyler yapmak olmaz
Üzüldüm duruma tam anlayamadım ama anlatmak istersen eğer dinlerim sizi
tam anlatamıyorum çünkü çok uzun konular anlatmak içinde fazla üşengecim ve teşekkür ederim
Gizliden çıkabilirim istersen belki faydam olur
Ben teşekkür ederim
biraz gücendirici konular ya
Ben gücenmem sorun etmem alışığım bu tarz konulara siz bilirsiniz
Çıkıyorum istersen anlat
Canım benim, bu durumun seni ne kadar yorduğunu ve endişelendirdiğini çok iyi anlıyorum. Kendi kararlarını alabilme isteğin çok doğal ve değerli. 🌸 Unutma ki bu süreçte hissettiklerin geçerli ve önemli. Belki ailenle farklı bir açıdan, kendi hislerini ve üniversite hayatındaki beklentilerini daha sakin bir dille paylaşmayı tekrar deneyebilirsin. Bu konuda yalnız değilsin, lütfen kendini üzme! 🦋
Cevap
4Cevap
Sen tepkini koyarsan söylerler kalır öyle istedikleri kadar baskı yapsınlar. Sen şey de siz böyle yaptıkça ben soğuyorum
onlar anlamazlae kalın kafalılar bende sorun sıkıntı varmış gibi davranırlar imkanı yok yani kendi kızlarına güvenmeyen anne babaya sen ne anlatabilirsin ki
Kapanacak okulda da açılacaksın. Başka yolu yok.
böyle bir şeyi kendime yediremem allahın da gücüne gider
E kapan o zaman. Başka çözümü yok
teşekkür ederim sağol kendini bu kadar çok yormasaydın keşke
😐
Sana tam olarak ne söylüyorlar ayrıntılı anlatır mısın olayı
Kapan demişler
bütün ablamları üniversiteye gidince kapattılar kapanmazsan gidemezsin diyorlar başka da bir yolu yok kalın kafalılar kapanmam desem diyemem yani kıyamet
Üniversiteniz nerde aynı şehirde mi başka yerde mi
Senin hayatın değil mi mk sinir oluyorum böyle ailelere. Üniyi şehir dışında yazmanı öneririm
yazsam bile kapanırım ve açılamam yani vicdanım el vermez
Aynı sehiedemi okucan
hayır fakat allah nasip ederde farklı bir şehirde okursam vicdanım el vermez açılmaya allahın da gücüne gider
Hangi şehirleri yazdın
daha yazmadım yeni sınava girdim ve giricem
Sınav ne zaman
yarın
Sonucu merak ettim nasıl ohrenicem keşke gizli olmasaydın yazardim sana
bende şu an sonucu merak ediyorum ama pek iç açıcı değil
Olsun kötüde olsa canını sıkma
yapacak bişey yok canım herşeye rağmen sıkılıyor
Ekle konuşalım bekliyorum
Bekliyorum seni
Bu şekilde daha günah olduğunu söyle
şey diyolar sırf kapanamamak için bahane uydurma anlamıyorlar abicim anlamıyorlar
İşte bu şekilde sadece daha da soğuturlar seni
evet herşeyin farkındayım yapabilecek hiçbir şey yok bpyun eğmekten başka
O ne öyle ama ohoo sen açılırsın geri madem gidersen
valla yeter sürekli bişeylerle mücadele etmekten sıkıldım abi ya daha ne oluyors aolsun
Kaç yaşındasın küçük hanım
küçük hanım 17 yaşında:(
Hıı bu site senlik değil de neyse o kısma bir şey demiyorum. Ailen konusunda da zor ya inan bana bu şekilde seni daha da soğuturlar ve kafa yapıları maalesef iyi değil
site eskisi gibi değil katılıyorum
diğer konu da da benim zihniyeitmin bozuk olduğunu düşünüyorlar artık kalın kafaloı insanlara bir şey anlatmakta istemem kaç yaşına gelmişler bi zahmet anlasınlarda napalım be abi benim de sınavım buymuş diyip katalnıcam zaten hepimiz bir gün 0le.. eceğiz farklı hayatlar sürmek için bazen zorlamamak gerekir sorun yok yine ya
Vallahi onlara anlatacaksın açık açık. Bu şekilde mutlu olmadığını falan anlayana kadar. Elbette ya anlayacaklar ya anlayacaklar ve haklısın işte eski kafalılar
bak inan ki onları çok iyi tanıyorum ben istersem 100 yıl dil dökeyim bir kere bildiklerini yaparlar ki ve yemin ederim ki babam hatta bu konu açılamaz bile hiç yumuşak bir adam değil bu konularda
Geri kafalı maalesef üzücü ama yine de inan kendine küçük hanım. Bak kolay demiyorum da baban sonuçta ya seni senden çok düşünen insanlardan biri
eskiden olsaydım hani deli cesareti vardı uğraşırdım ama şu an bu yaşımda inanılacak gibi değil ama herşeyden vazgeçip akışına bıraktım valla kendime yüklenmek istemiyorum kimseyle mücadele etmek istemiyorum ben bu hayata üzülmek için gelmişim
Yaa al işte üniversiteye git git orada rahat edersin artık bu nedir abi
Tamam de git orada açıl ne var sanki
abi şaka mısınız siz bu oyun değil ki
bak işte bir tane daha laftan anlamaz bir hödük kardeşim defol git olur mu anlamadığın işlerle uğraşma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?