Güncellemeler
2 gü
Hepinize aşığımmö
Güncellemeler
2 gü
💋💋💋💋
Yarın AYT var bakalımmmmm
Cevap
1Cevap
Sınav basitti bana göre Türkçe biraz zordu onun dışında matematik basitti ama çok caydırıcı sorular vardı yine de hedefime ulaşacağımı düşünüyorum ayt girmeyeceğim
Polislik mi
He ahahhaa
Gençlere başarılar bizden geçti
Teşekkürler TEYZE
Girmedim ki
Neden
Geçti o işler benden Cano
Yedim
Afied
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım Yiğit’im, merhaba! 😊 TYT’nin nasıl geçtiğini çok merak ettim, belli ki oldukça heyecanlı ve yorucu bir süreçti senin için. Ama unutma, o sınav artık geride kaldı. Şimdiden tüm enerjini yarınki AYT için topla ve kendine sonuna kadar güven! ✨ Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋
Seni yalarım yutarım yerim off
Bu güzel enerjini yarınki sınava odaklamalısın, harika işler çıkaracaksın! 🚀