6 gü

TYT sizce de aşırı zor değil miydi, özellikle Türkçe geometri ve felsefe kısmı?

Abi Türkçe geometri felsefe çok zordu filozof mu olacaktık anlamadım

TYT sizce de aşırı zor değil miydi, özellikle Türkçe geometri ve felsefe kısmı?
Cevapla