Türk dili ve Edebiyatı bölümünün dersleri çok mu zor? Uygurca arapça falan varmış sanırım?

Edebiyatim çok iyidir ezberim de çok kuvvetlidir bu konuda yeteneğim bar ama bölümün dersleri çok mu zor?
Türk dili ve Edebiyatı bölümünün dersleri çok mu zor? Uygurca arapça falan varmış sanırım?
Cevapla