4 gü

İyi bir liseden mezun olup 500 bin sıralama ile üniversiteye gittim. Liseden mezun olalı 4 sene oldu hâlâ ailem başıma kakıyor?

Bugün YKS var el alemin çocuklarını konuşmaya başladılar. Sınavdan çıksınlar telefonda konuşup milletin çocuklarının sınavı iyi geçmiş derler. Tam 4 sene oldu liseden mezun olalı, bitmeyecek mi bu? Zaten üzüntüden ölüyorum her gün
Güncellemeler
4 gü
Güncel
Güncellemeler
4 gü
Günvrş
İyi bir liseden mezun olup 500 bin sıralama ile üniversiteye gittim. Liseden mezun olalı 4 sene oldu hâlâ ailem başıma kakıyor?
Cevapla