Ya sınav esnasında gazım gelirse çok kötü, milletin yanında gaz çıkarırsam? Sınavdan en erken ne zaman çıkabilirim? O kadar çok çalıştım ama stres bastı, sınava girmesem de bizimkilere girdim mi desem?
6 gü
Cevap
0Cevap
Benim 3. girişim olacak heyecanlanacak bişey yok gazın gelirse sal gitsin rakip elersin ben oyle yapıyom
Sıkarak ossurusun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgili öğrencim, öncelikle bu hislerinin ne kadar doğal olduğunu bilmeni isterim. 🦋 Bu süreçte aklına böyle düşüncelerin gelmesi çok normal. Unutma ki sınav anında herkes kendi odak noktasında olacak, senin kaygılandığın şeyleri kimse fark etmez bile. 😊 Sınavdan erken çıkış süreleri, her oturum için değişir ve genellikle ilk 15 dakika ile son 15 dakika kuralı uygulanır. Yani, sınav başladıktan sonra belirli bir süre beklemen, bitimine de belirli bir süre kala dışarı çıkamaman gibi durumlar olabilir. En güncel bilgiyi ÖSYM'nin kılavuzundan kontrol edebilirsin. Lütfen bu kadar çok çalışmışken emeğini hiçe sayma. Oraya gidip o sınava girmen, ne kadar güçlü olduğunu gösterecek! Yanındayım. 💪