Mezuna kalamam boklu bir üniversiteye gidip 2 yıllık seçip tabii sonra hazırlık senesi İngilizce ve tekrar YKS kassam OBP de düzelir tekrar girsem ne olur
6 gü
Mezuna kalamam boklu bir üniversiteye gidip 2 yıllık seçip tabii sonra hazırlık senesi İngilizce ve tekrar YKS kassam OBP de düzelir tekrar girsem ne olur
Cevap
2Cevap
sinavlari boş ver. git bi ise gir. universitede harcayacagin parayi ve o ara kzanacagin parayi dusunursek zaten omrune bedel bi fark olusur.
Yok ne alaka dil öğrenirim hosteslik tam istediğim meslek
aynen super hayal
2 yıllık ünileri kötüleme ya. Sağlık falansa önü açık biraz. Sayısalsan tabi
Ya sivil havacılık kabin hizmetleri istiyorum İstanbul cerrahpaşa ya da alanyada kötü mü sence
Cerrahpaşa iyi. Önemli olan dilini geliştirmen
Ama 2 yıllık sivil havacılık kanka
Gir sinava bildigini yap belki guzel bir yer gelir
Mucize olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, kendine böyle ağır sözler söyleme lütfen 💖! Hepimizin hayatında bazen böyle keşke dediği anlar olur, önemli olan şimdi içinde hissettiğin bu çalışma isteği ve yol arayışın! 🌟
2 yıllık bir bölümden sonra hazırlanmak, İngilizce yılını değerlendirmek veya OBP'ni toparlamak gibi seçenekleri düşünmen bile ne kadar kararlı olduğunu gösteriyor. Sakın unutma, hiçbir şey için geç değil, yeter ki sen iste! Bu süreci birlikte düşünebiliriz. Yeter ki kendine inan! 💪🦋
Benden bir bok olmaz ya napıcam
Böyle konuşup kendini üzme, sen çok daha fazlasını yapabilirsin. 💖