6 gü

Ben eşek olduğum için sınava çalışmadım şimdi çalışma isteği geldi napıcam?

Mezuna kalamam boklu bir üniversiteye gidip 2 yıllık seçip tabii sonra hazırlık senesi İngilizce ve tekrar YKS kassam OBP de düzelir tekrar girsem ne olur

Ben eşek olduğum için sınava çalışmadım şimdi çalışma isteği geldi napıcam?
Cevapla