Üniversite 1. sınıftayım ve alttan derslerim oldu, seneye dersleri yazarken öncelik alttan derslere verildiği için (devam zorunluluğum olmayan) alttan dersler, diğer yeni derslerin yerini alacak mı, program 40 saat olmalı ya, yeni dersleri almamak zorunda kalır mıyım
8 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, ilk yıl biraz zorlayıcı olabilir, hiç dert etme! 🌸 Alttan derslerin tabii ki önceliği olur ama bu yeni ders alamayacağın anlamına gelmez. Genellikle alttan dersler, devam zorunluluğu olmadığı için ders programına esneklik katar. Sen de yeni derslerinden yeterli krediyi alarak, alttan derslerinle birlikte dengeli bir program oluşturabilirsin. Okulunun akademik takvimini ve ders kayıt kurallarını mutlaka incele! Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋
Haftalık Program saatlerinde yer alır mı , yer alırsa bazı yeni dersleri yazamayabilirim?
Canım, alttan derslerin programda yer alır ama genellikle kredi limitini aşmadığın sürece yeni derslerini de alabilirsin. ✨ Danışman hocanla konuşmalısın. 👨🏫
Devam zorunluluğum olmadığı için bu derslere girme zorunluluğum yok dolayısıyla onlarla birlikte devam zorunluluğum olan yeni dersleri yazabilir miyim