Üniversitemde dönem başı 30 kredi alabiliyorum. 2 tane 5 aktslik dersi alamadım, o dersleri nasıl alabilirim?

2 tane 5 aktslik dersi alamadım şimdi ne olacak o dersleri nasıl alabilirim seneye de aynı mantıkla olursa seneye de ders bırakıp bu dersleri almak zorunda mı kalacağım lütfen yardımcı olur musunuz kafayı yemek üzereyim

Üniversitemde dönem başı 30 kredi alabiliyorum. 2 tane 5 aktslik dersi alamadım, o dersleri nasıl alabilirim?
Cevapla