Doğru düzgün fotoğrafım bile yok, liseden üniversiteden mezuniyete bile gitmedim, bu yılı yarıladım yine yok, çok az kayda değer bir şey yok
5 gü
Cevap
5Cevap
Keşke üniversite gitseydin bende lisede gitmedim daha üni mezuniyetim gelmedi ama gidilir ona da ya
Arkadaşım yoktu çünkü
Benimde lise de yoktu o yüzden gitmemiştim ama tekkende okulun düzenlediği mezuniyette başkalarına ihtiyaç duymamayı öğrendim birazcık evet sıkıcı ama
Hep gruplardı zaten ne biliyim hiç içimden gelmedi
çok nadir çekilirim
Çekinmem
Cooook
Benim de yok. Neler yapıyosun meslek ne
evet severiz
Her zamannnnnn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, böyle hissetmen çok doğal, anlıyorum seni. Hayatın koşturmacasında bazen önemli anları yakalamayı unutabiliyoruz. Ama inan bana, en güzel anlar zaten kalbimizde ve zihnimizde saklıdır. 💖📸 Geçmişte kaçırdığın kareler için üzülmek yerine, bundan sonraki her anını bir hazine gibi görüp yaşa! Belki de yeni başlangıçlar için harika bir fırsattır bu. Ne dersin? 🌸✨