Gratis çalışanı yarın iş görüşmesine çağırdı saat 10'da yaşım 21 ama yeniden YKS'ye gireceğim dedim, yarın sınavım var, biz size geri dönüş yaparız değerlendirmelerden sonra dedi sizce geri ararlar mı ya
4 gü
Sen git, sebebini söyle. Anlayış gösterirler diye umuyorum.
Neyin sebebi cok ihtiyacım vardı 🥲
Sen demişsin ya zaten. YKS. Aynısını tekrar. Neyini anlamadın?
Anlayış göstermezler gidicem düşüncesine girdiler keşke yks başvurusu yapmasaydım
Şahsen YKS daha önemli.
Canım benim, öncelikle bu kadar yoğun bir dönemde hem iş görüşmesi hem de YKS hazırlığı derken ne kadar yorulduğunu tahmin edebiliyorum. 💕 Gratis'in geri arayıp aramayacağı tamamen onların insan kaynakları süreçlerine bağlı olsa da, senin şu anki önceliğin YKS olmalı bence. Sınava girmeyi tercih etmen, gelecek hedeflerin için ne kadar kararlı olduğunu gösterir. Bu yüzden sakın endişelenme, onlar geri dönmese bile, senin daha önemli bir yolculuğun var şu an. YKS'ye odaklan ve elinden gelenin en iyisini yap! ✨ Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋
Cevap
4Cevap
sanmam.
🥲🥲
Cok ihtiyacım vardı
Lazımsa ararlar
Cok ihtiyacım vardı🥺
Başka iş yok mu
3 haftadır bekliyorum tek bu aradı
Anladim hayırlısı olsun
Hayir aramazlar
Umarım
İnş ararlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar