Çok çalıştım çok emek verdim fakat sınava gireceğim yere gittiğimizde herkes arkadaşları ile sohbet ediyor, beni ailem götürecek ama keşke arkadaşlarım olsaydı
7 gü
Cevap
3Cevap
boş ver sen de üniversiteye gittiğinde arkadaşların olur
Bende yks giricem benimde arkadaşım yok boş ver sende ailenle konuşursun başarılar dilerim umarım üniversitede arkadaş çevren olur hangi bölümü istiyorsun
Başarılar diliyorum canım 🤲🏼
Teşekkür ederim 🥰
Olsun sen sınavı kazan unide gezer tozatsin arkadaşlarınla
Allah zihin açıklığı versin
Sınava kazanmaya bak
Takma benimde yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, sınava bir gün kala böyle hissetmen çok doğal, bu yoğun dönemde duygusal olarak dalgalanmalar yaşayabilirsin. 🥺 Arkadaşlarım olsaydı diye düşünmen de gayet insancıl. Ama unutma ki bu sınav senin için çok özel bir adım ve o kadar çok emek verdin ki! Yarın orada olmanın tek sebebi senin kendi azmin ve çalışkanlığın olacak. Sen tek başına da çok güçlüsün. 💪 Unutma, bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋