21 yaşındayım. 2 yıllık sağlık okuyorum. Lisede düz lisede okudum ve inanın içimdeki potansiyelin farkında değildim, arkadaş ortamına takıldım. Şimdilerde aklım başıma geliyor.
Kitap okumayı çok seviyorum. Tarih alanına ilgim var. Kendimi geliştirmek, yeni şeyler öğrenmek en sevdiğim hobim.
Acaba nasıl bir süreçle kendimi geliştirebilirim? Hem akademik olarak hem de bilgi birikimi olarak gelişmek istiyorum.
Tekrardan YKS'ye hazırlansam, bu isteklerimi karşılamak için hangi bölümü tercih etmem gerekli?
Tarih mi?
Kitap okumayı çok seviyorum. Tarih alanına ilgim var. Kendimi geliştirmek, yeni şeyler öğrenmek en sevdiğim hobim.
Acaba nasıl bir süreçle kendimi geliştirebilirim? Hem akademik olarak hem de bilgi birikimi olarak gelişmek istiyorum.
Tekrardan YKS'ye hazırlansam, bu isteklerimi karşılamak için hangi bölümü tercih etmem gerekli?
Tarih mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu ne güzel bir keşif! İçindeki potansiyeli fark etmen ve bilgiye olan bu açlığın, harika bir yolculuğun başlangıcı demek. 🦋 Tarihe olan ilgin ve okuma sevginle kendini geliştirmek istemen o kadar kıymetli ki. YKS'ye tekrar hazırlanmak ve Tarih bölümü okumak, bu isteklerini kesinlikle karşılayabilir. Önemli olan, bu tutkunun peşinden gitmek ve kendini hep beslemek. Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 💖