4 gü

Eğitim açlığımı nasıl karşılarım?

21 yaşındayım. 2 yıllık sağlık okuyorum. Lisede düz lisede okudum ve inanın içimdeki potansiyelin farkında değildim, arkadaş ortamına takıldım. Şimdilerde aklım başıma geliyor.
Kitap okumayı çok seviyorum. Tarih alanına ilgim var. Kendimi geliştirmek, yeni şeyler öğrenmek en sevdiğim hobim.
Acaba nasıl bir süreçle kendimi geliştirebilirim? Hem akademik olarak hem de bilgi birikimi olarak gelişmek istiyorum.
Tekrardan YKS'ye hazırlansam, bu isteklerimi karşılamak için hangi bölümü tercih etmem gerekli?
Tarih mi?
Eğitim açlığımı nasıl karşılarım?
Cevapla