8 gü

Lisede öğretmenlerin övdüğü herkes evlenip çocuk yaparken sizden bir şey olmaz denilenler neden kariyer yapıyor?

Lise zamanında beni ve arkadaşımı ve bir kaç kişi daha vardı, hoca hep derdi ki siz evlenirsiniz, sizden bir şey olmaz derdi. Düşük not aldığımız için YKS zamanında düşük alıp önlisans okudum, KPSS çalışıp atandım. Şu an mesleğimi yapıyorum, hatta 1 buçuk yıl oldu, 2 ülke gezdim, 23 yaşında 2 ay sonra da Hong Kong'a gideceğim. Öğretmenlerin o övdüğü kızlar hepsi evlendi, hatta çocukları bile var. Bir öğretmenimiz vardı asla unutmam, durumumuz yoktu, ailem de pek ders filan bilmezdi. Ben araştırıyordum ne yapacağım ne edeceğim diye, öğretmenime sormuştum, hocam ben YKS çalışacağım ama nasıl çalışacağım bilmiyorum demiştim ve öğretmen o kızlara kitap verirdi, ben de istemiştim, vermemişti ve bana senden bir şey olmaz, ailenin parası boşuna gider demişti.

Güncellemeler
8 gü
Kız arkadaşım da kyk da güvenlik oldu ikimiz de devlet bünyesinde çalışıyoruz maaslarimiz da çok iyi kırıcı olan lise zamanında 1 öğretmenim bana el uzatsaydi hayalimdeki meslek gemi mühendisi olmaktı sadece 1 öğretmen el uzatıp bana yol gösterseydi belki çok iyi yerlerde olurdum.
Güncellemeler
8 gü
Boş yorum yapmayın siliyorum.
Lisede öğretmenlerin övdüğü herkes evlenip çocuk yaparken sizden bir şey olmaz denilenler neden kariyer yapıyor?
Cevapla