Lütfen ciddi bir şekilde yorum yapın. Yazmak için yazanlar yazmasın.
Ben bu lanet yks sınavına çok girmiş bir kişiyim. İstediğim olmadı çok kafa karışıklığı yaşadım. Sonra açıktan bir bölüm denedim bıraktım dedim bu yıl örgün okumak istiyorum 2 yillik makine bölümünü kendi memleketimde Rize de tercih tercih ettim. Teknik bir bölüm , elde tutulur bir bölüm orada sıkıntı yok da bitirince ne yapacağım? burada hem fikir olamıyorum anladim ki birde bu hayatta net olunca başarılı oluyorsun hedefine ulaşıyorsun. Bir şansımı deneyeyim dedim. Belki bir kapı açılır. Gönül isterdi ki böyle İstanbul da Ankara da Bursa da güzel bir bölüm okuyayım. Havası bile yeter şimdi Hacettepe üniversitesi , Uludağ üniversitesi , İstanbul teknik üniversitesi bunları söyleyince bile insan bı gururlanir. Bu zamanda artık uzakta okumak da zorlaştı artık birde 21 yaşındayım 4 yıl çok uzun geliyor bana. Birde adam memur örnek öğretmen , mimar vs vs bunları genelde çok başarılı olarak görüyorlar. İnsanlar onlara karşı daha bı saygılı oluyor. Örnek bir çiftçi olsun ama kendini geliştirmiş entelektüel bir kişi olsun. Birde öğretim üyesi , savcı vs vs olsun bir konu hakkında birinden fikir alinsin çiftçi mantıklı tutarlı bişey dese bile diğer memur olan kişinin söyledikleri daha ağır basar. Bu örnekleri kabaca verdim kendiniz buna benzer şeyleri görmüş olabilirsiniz bunlara takılmayın. Sizce de böyle değil mi? Çok kafam karışık.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer