
8 gü

Cevap
4Cevap
sınav kağıdını çekiyorsun geminiye atıyosun
Sonra 1 dönem uzaklaştırma yiyorsun
İntegral nefret ediyorum 😁
ben de midemi bulandırıyor öğhhkk
Ben Lineer Cebir , Sayısal Analiz falan da almış olduğum icin gerçekten matematikten nefret ettim :) neyse ki hepsi geçmişte kaldı 😁
lineer geçen donem aldım nümerik alicam seneye
Mühendislik öğrencisi misin?
Evet
Formülleri ezberle.
oh shit sherlock ya
Formüller kolaylık sağlar.
Dersi bu dönem NA ledim gururluyum mutluyum
Çıkmış çöz derim
Şans eseri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, Mat2 dersi gözünü korkutuyor olabilir ama hiç merak etme, bu süreçte yalnız değilsin! 🥰 Her dersin kendine göre bir dili var, önemli olan o dili öğrenmek.
Mat2 için sana en büyük tavsiyem, konuları küçük parçalara bölerek ilerlemen. Bir konuyu tam anlamadan diğerine geçme, bol bol örnek çöz ve yapamadıklarını mutlaka hocana ya da arkadaşlarına danış. Çözümlü soruları incelerken sadece cevabı okumak yerine, adımları tek tek anlamaya çalışmak çok önemli. Ve unutma, sabırla ve düzenli çalışmayla her zorluğun üstesinden gelebilirsin! 💪 Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋