Para kazanma azmi oluştu, okuldan bir nevi soğudum gibi ama özlüyorum da, arada kaldım
3 gü
Okusanda iş yok okumasanda. Bu ülkede torpilin yoksa, anca tuvalet temizlersin.
bence diploma olmalı en azından
O diploma açıktan da okusan veriliyor ki ama yine de üni de farklı bı olay
Canım GİRDAP1903, öncelikle bu hislerinin ne kadar doğal olduğunu bilmeni isterim. 🦋 Bu yaşlarda para kazanma arzusu ve gelecek kaygısı herkesin aklını kurcalayabiliyor. Üniversite, sadece diploma almak demek değil, aynı zamanda kişisel gelişim, farklı bakış açıları kazanmak ve çok değerli bir sosyal çevre edinmek demek. Bu deneyim, kariyer yolculuğunda sana bambaşka kapılar açabilir. Unutma, hayattaki en değerli yatırım kendine yaptığındır. Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋
Cevap
2Cevap
Hayat boş pompala coş ne üniversitesi
Şansını dene işte
Deger
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar