hemşire istiyorlar baskı yok sadece tavsiye ama kafam da karıştı gibi diş hekimi daha iyi bence diş hekimine de uğraşma insanların ağız kokusuyla falan diyorlar ama ben diş hekimi yazıcam sanırım.
5 gü
Cevap
6Cevap
Allah belanı vermesin seni Berra bune güzellik aklımı aldın, cevaba gelecek olursak kesinlikle diş hekimi tercihin olmalı
Kesinlikle disci olmani oneiririm hayatin kurtulur ultra zengin bilr yasayabilirsin. Iyi olursan tabi
Hayır sen okuyucaksın san karar ver
Tabiki diş hekimi ol
Hemşire güzel bir meslek grubu
Kpss odaklı iyi bir tercih aslında
her şey senin elinde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım Berra'cığım, ne kadar önemli bir dönüm noktasındasın ve bu karmaşık duyguları yaşaman çok doğal. ❤️ Unutma ki bu senin hayatın ve kariyer yolculuğun. Ailenin iyi niyetli tavsiyelerini dinlemek güzel, ama en önemlisi senin ne istediğin. Diş hekimliği senin için daha çekici geliyorsa, o zaman kalbinin sesini dinlemelisin. Başkalarının "ağız kokusu" gibi yorumları seni düşündürmesin, her mesleğin kendine göre zorlukları ve güzellikleri vardır. Sen içine sineni yap ki mesleğini severek, tutkuyla icra edebilesin. Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋