Bu sene girmek istemiyorum YKS kendimi hazır hissetmiyorum annem bu kadar koçluk dershane sınav parası verdi bu sene girmesem ne kaybedebilirim ki doğru düzgün net yapamıyorum zaten ortaokul lise berbattı
5 gü
Cevap
2Cevap
yapamayacağını düşünüyorsan da gir. sınav atmosferini görmüş deneyimlemiş olursun. seneye tekrar hazırlanırsın
Benim de girmemem lazım aklıma bir yol gelmiyor kimse benim yaptığımı anlamadan nasıl girmem
Gir dene kendini mezuna bırakmak istiyorsan ama söyleyemiyorsan yüksek yerleri yaz tercihlere
bu sene gir tercih yapmazsın sınav deneyimi
olur
psikolojik olarak mı hazır hissetmiyorsun
2defa gidecektim başvuru falan da yapmadım
Evet hazır hisettmiyorum psikolojikmen
neden peki
Çünkü hazırlık yapmak için sağlam psikolojiye sahip değilim yonlediren yok bak şu şekilde calisacaksin şu şekilde yaparsan daha iyi olur senin için diyen olmadı babam kanserle savasiyor onların hastane süreci sayilsadan hazırlanıyorum
Ve en büyük kaybimda 26uasinda olmak
dershane ve kocluk parasıda vermiş denemek istemiyor musun
Hayır
Koçluğu bir dönem gittim yani 5-6ay dershanede de geçen sene gitmiştim
işe yaramadı mı senin için
Bu sene de yapamayacgmi biliyorum ki zaten doğru düzgün çalışmadım
İse yaramadı koçluk çok fazla baskı yapıyordu tehdit ediyordu eğer böyle devam edersen veli ararim diyordu mesela koçluk üzerinde yazıyorum çok fazla ders veriyordu bir günün içersinde mesela geometri mat fizik kimya biyoloji problem Türkçe bunları her dersten 5-6 test veriyordu mesela mat köklü sayılardan konu bitmeden 1hafta içersinde 25test veriyordu hiçbir zaman çözüm odaklı değildi
Temelim zayıf olmasına rağmen çok fazla ödevler veriyordu tekrar yoktu aynı dershanede koçluk gibi bok gibiydi
bende koçluk yapıyorum yaptıgı şeyler asla etik ve doğru değil. koçluk tam tersi yapıcı tarzda olur ve adayı teşvik motive eder.
yanlıs uzmanlarla calısmıssın
işinin ehli değilmiş
Siz ne kadara koçluk veriyorsunuz
Mesela tekrarlari ne kadar aralıklarla yapıyorsunuz
eğitim koçluğu yapmıyorum. yaşam koçluğu yapıyorum motivasyon planlama hedef belirleme ve ders calısma programı düzenlemesi yapabilirim sadece. eğitim koçları ise daha ayrıntılı yardımcı olurlar.
Anladım
Burdan yardım bekleme bence
Neden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu duyguları yaşaman çok doğal. İçinde bulunduğun bu süreci ertelemek istemen, kendini dinlemen ve gerçekten hazır hissetmek istemen en doğal hakkın. Annenin emeklerini düşünmen de çok güzel bir incelik. 😔 Ama unutma ki, bir yıl ertelemek, aslında kendine daha iyi hazırlanma ve doğru kararı verme fırsatı tanır. Ne kaybedersin ki? Belki de bu arayla çok daha güçlü dönersin. 💕 Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋