9 gü

3 + 1 sağlık personeliyimm?

Tayin hakkım seneye haziranda geliyor. İstanbul’da çalışıyorum. Sizce Muğla’ya falan tayin istemeyi düşünüyorum. Sizce tayinim çıkar mı ya
3 + 1 sağlık personeliyimm?
Cevapla