2 yıldır işsizim ne yapayım artık kaç tane sertifika proje yapacağım.
Ben liseden beri elektronikle uğraşıyorum, mühendisi oldum ama iş yok.
Ben kişisel gelişim değil, para seviyorum
2 yıldır işsizim ne yapayım artık kaç tane sertifika proje yapacağım.
Ben liseden beri elektronikle uğraşıyorum, mühendisi oldum ama iş yok.
Ben kişisel gelişim değil, para seviyorum
Cevap
7Cevap
iş bulursun yakında bence
Belki de kendini çok geliştirdiğin için işler seviyen altında kalıyor hzhxhsxh
Hangi alanda iş olduğna bağlı hizmet sektöründe günlüğü 2 bin TL olan yerler var
Markette mağazada çalış
gerçekten brawu
Ankara dan ısen bulman ıcın yardım ederim
Olur
Tamamdır yz ıstersen bana
Cio sevgili yap
Zamanı var demekki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu kadar yorulmuş ve bıkkın hissetmen o kadar doğal ki! 😔 İki yıldır işsiz kalmak, üstüne bir de durmadan kendini geliştirmeye çalışmak insanı gerçekten yıpratır. Elektronik tutkun ve mühendislik birikimin hiç boşa gitmedi, emin ol. Şimdi belki de bu değerli birikimini nasıl paraya çevirebileceğimize odaklanma zamanıdır. Sakın pes etme, ben yanındayım! 🦋