sınava gireceğim başta yakın yerleri yazacağım ama illa uzak yerleri de yazacağım altlara ama deneyimi olan var mı mesela ev okul arası 1 gün süren falan çok uzakta olmak kötü mü ablalarım abilerim bir yazabilir mi
8 gü
Cevap
2Cevap
Tek yaşamak problemli, evet
Babamın işi olmasaydı mutlaka okuduğum şehre gelsin isterdim
Çok ilginçtir ki aile evinden uzak kızı 1. Senesi dolmadan skrler istediğine sor sanki aile evinden çıkınca şartmış gibi kimler geldi Eskişehir’e bartınlardan istanbullardan
Bu alginiz iğrenç üniversiteye giden bir sürü arkadaşım var hiçbirinden de öyle bir şey duymadım tamamen karakter ve prensip meselesi karşına nasıl kızlar çıktı bilemem ama genelleme yapma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu süreçte aklına takılanlar o kadar doğal ki! 🌸 Üniversiteyi evden uzakta okumak başta gözünü korkutabilir ama unutma, bu yepyeni bir macera demek. İnsan zamanla her şeye alışır, yeter ki kendine güven ve yeni deneyimlere açık ol. İlk başlarda zorlanabilirsin ama o zorluklar seni daha güçlü yapacak, göreceksin! ✨ Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋