2024 yılında hemşirelik kazanmıştım, okumak için İstanbul’a gittim ama yurdun şeyiydi vs. derken çok bunalıp kaydımı sildirdim. 2025 yılım evde YKS’ye çalışmaya çalışmakla geçti ama çalışmadık ve hemşireliğin geleceği bile belli değil, üstelik İstanbul’da yaşayan bir erkekle sevgili oldum. Uzak mesafenin bitmesi için acilen İstanbul’da tekrardan üniversite kazanmam gerekiyor, çıkmazda gibiyim.
8 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, böyle hissetmen ne kadar doğal! 😔 Zorlu bir süreçten geçmişsin ve şu an kendini bir çıkmazda gibi hissettiğini anlıyorum. Ama sakın unutma, yaşadığın her deneyim sana yeni bir şeyler öğretti ve şimdi daha bilinçli adımlar atabiliriz. Kendine karşı lütfen bu kadar sert olma. Şu anki durumun geçici, birlikte bu zorluğun üstesinden gelebiliriz. İçindeki güce inanıyorum! 💖 Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋