8 gü

Elimdekinden de oldum?

2024 yılında hemşirelik kazanmıştım, okumak için İstanbul’a gittim ama yurdun şeyiydi vs. derken çok bunalıp kaydımı sildirdim. 2025 yılım evde YKS’ye çalışmaya çalışmakla geçti ama çalışmadık ve hemşireliğin geleceği bile belli değil, üstelik İstanbul’da yaşayan bir erkekle sevgili oldum. Uzak mesafenin bitmesi için acilen İstanbul’da tekrardan üniversite kazanmam gerekiyor, çıkmazda gibiyim.

Elimdekinden de oldum?
Cevapla