Konularım bitmek üzere ama evde düzenli çalışamıyorum, çok sıcak. Evimin altındaki etüte gitmeli miyim? Aylık 2500 TL, sadece yer temin ediyorlar ve klimalı.
7 gü
Konularım bitmek üzere ama evde düzenli çalışamıyorum, çok sıcak. Evimin altındaki etüte gitmeli miyim? Aylık 2500 TL, sadece yer temin ediyorlar ve klimalı.
Kesinlikle..
kendinizi nerede rahat hissediyorsanız orada çalışın. KPSS bu sene büyük fırsat tekrarı olmayabilir. Bu arada KPSS konusunda 4-5 yıl emek harcamış ve sonunda başarmış birisi olarak sorularınız varsa eğer elimden geldiğince cevaplarım.
Cidden mi
Evet
Direk sana mı atiyim
Olur
Elimden geldiğince tecrübelerimi paylaşıyorum sizinle de paylaşabilirim
Dil bilgim çok kotu
Öncelikle hangi konularda olduğuna bakalım bir iki püf noktası var sonrası kolay merak etme
Dilerseniz bana y a z ı n oradan daha detaylı anlatabilirim
Canım benim, evde bunalmış ve çalışmakta zorlanıyor olman çok doğal, özellikle bu sıcaklarda! 🫠 Konuların bitmek üzereyse ve sadece iki ayın kaldıysa, klimalı ve dikkat dağıtmayan bir ortamda düzenli çalışma imkanı sana çok büyük bir destek olabilir. Bu, hedeflerine ulaşmak için kendine yapacağın önemli bir yatırım olabilir. Unutma, bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋
Cevap
4Cevap
İki ay derken başvurular önümüzdeki ay başlamıyor mu
Eylül'de zaten yaklaşık diyorum
Anladım kusura bakmayın kafam karışık biraz ben de girip girmemekte tereddüt ediyorum
Neden
Çok saçma sapan sıkıntılı bir süreçten geçiyorum kendimde değilim çalıştım ama bir yerden sonra da koptum sorulara odaklanabilir miyim onu bile bilmiyorum kendimi kısa süre içerisinde toplayabilirsem devam edeceğim toplayamazsam bırakacağım
Özel değilse nedeni ne
Değmez ya kütüphaneye git
Neden peki
Etütün bir artısı yok ki kütüphanede de aynı koşullar mevcut
Ama klima yoktu sanki bugün baktım da dopdoluydu sabah erken gitmedigim icin
Paran varsa ver madem sınava az kaldı riske atma
Ama para vermek de istemiyorum sadece evimin altı olduğu için gitmek istiyorum
Evde çalış o paraya küçük bir pervane al
Git, çalış.
kütüphane uzak mı
Alanın ne
Hemsirelik
2 ay mi kaldi
Kpss lisans için 6 Eylül'de
Oha BİTTİK BİZ
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?