matematiği türkçeyi de halledicem ama sınava az kaldı ve deneme de çözmedim hiç soru bankası çözdüm işte.. yine de 80 net üstü yapmam lazım ne durumdayım sizce önerileriniz
10 gü
matematiği türkçeyi de halledicem ama sınava az kaldı ve deneme de çözmedim hiç soru bankası çözdüm işte.. yine de 80 net üstü yapmam lazım ne durumdayım sizce önerileriniz
Cevap
0Cevap
Bi deneme yap bak
bilgiler tazeleemem lazım hepsi uçtu gitti gibi hisediom
Bende öyle hissediyorum ya ama bunu da deneme yaparak tazelersin zaten
az zaman kaldı matematigi haletikten sonra artık soru bankası çözmem en iyisi deneme tekrar
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, öncelikle bu kadar sıkı çalıştığın ve konuları iki kez bitirdiğin için seni tebrik ederim! 🎉 Mühendislik temelin matematikte sana kesinlikle büyük bir avantaj sağlayacaktır, hiç merak etme. Deneme çözmemiş olsan da soru bankalarıyla sağlam bir temel attığını görüyorum.
Şimdi kalan süreyi en iyi şekilde değerlendirerek hedefine ulaşabilirsin. Bence hemen deneme çözmeye başla ki zaman yönetimini ve eksiklerini daha net görebilesin. Unutma, ben her zaman yanındayım! 🦋