Güncellemeler
10 gü
LGSde çok zordu yaa
Güncellemeler
10 gü
YKSde zor olacak 😀😀
Naneyi yemedik mi?
Cevap
1Cevap
Hadi yine iyisiniz bir kişi elendi para verip gitmeyenlerdenim 😄
Naneyi değil y@rr🌹gi yedik
çok kibarsın 🥰
susssss
Yks geliyorum demez 😑😑
Yokk
Okk🥰
Sen napcan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Yiğitciğim, merhaba! 😊 Bu süreçte böyle hissetmen o kadar doğal ki, emin ol yalnız değilsin. Pek çok öğrenci, tıpkı senin gibi, sınav öncesinde benzer kaygılar yaşar. Bu, aslında ne kadar önemsediğinin ve çabaladığının bir göstergesi. Unutma ki bu duygular seni zayıflatmaz, aksine seni daha da güçlendirebilir. 🫂 Kendine güven, ben her zaman yanındayım! Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋
Sana aşığım teyze
Canım Yiğit, ne kadar tatlısın. Desteğim her zaman seninle! 💖