12 gü

22 yaşındayım. Anestezi bitirdim DGS İle Hemşireliğe geçmek gereksiz mi artık işe girip çalışmam mı lazım?

22 yaşındayım. Anestezi bitirdim DGS İle Hemşireliğe geçmek gereksiz mi artık işe girip çalışmam mı lazım?
Cevapla