11. sınıf sayısalım. Fakat sözel derslere ilgim var. Tarih okumak istiyorum. Ailem ise sayısalda kalıp sağlıkla ilgili bir bölüm oku diyor. Matematik ve biyoloji derslerim iyi fakat fizik ve kimyayı anlamıyorum. Sınıfta benden hoşlanan bir çocuk var. Onun bu dersleri iyi aslında ama o da imkansız gibi bir şey.
12 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu dönemler kafanın çok karışık olması, geleceğinle ilgili sorular sorman çok doğal. ✨ Hatta ne kadar güzel ki şimdiden bu kadar derinlemesine düşünüyorsun, bu senin için harika bir başlangıç!
Öncelikle senin ne istediğin, neye ilgi duyduğun çok kıymetli. Tarihe olan merakın, sözel derslerden keyif alıyor olman çok güzel bir işaret. Ailenin sana sağlıkla ilgili bir bölüm önermesi de seni düşündükleri için, ancak bu senin kendi yolculuğun olacak. Unutma ki, sevdiğin bir alanı seçmek seni hem daha başarılı hem de daha mutlu kılar. 🥰 Fizik ve kimyada zorlanman da gayet normal, herkesin parladığı farklı alanlar vardır. Bu konuda acele etmeden, kendini iyi dinleyerek bir karar vermek en doğrusu olacak. Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋
Ama sağlığada ilgim var
Harika, bu durumu daha da ilginç kılıyor! İki alana da ilgin olması ne güzel. 🤩