Güncellemeler
9 gü
Kpss diyorum etiketi yksye atmışlar aq 😏😒
Daha önce hiç yaz tatilini ders çalışmayla geçirmemiştim sınavın tarihi ters çünkü keşke yazın olsaydı eylülde sınav mı olur aq
Cevap
1Cevap
sabret geçer
Hatirlatma ya
Sorma be hayatımın en boktan yaz tatili olacak büyük ihtimalle
Benim daha erken ags
Agsyi ben deneme amaçlı giricem ciddi değilim
Çünkü puanlar agsde çok yüksek zaten
Bölüm ne
Heyt be bir de Fenerbahçeliisn
Coğrafya 83 puan istiyor taban puan olarak birde 2 sene akademi var
Kpss için ama 80 puan yetiyor başvuru için
Polis asker ol
Astım hastasıyım maalesef elenme sebebi sayılan bir hastalık
Geçmiş olsun renktaş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, anlıyorum seni... Bütün bir yaz tatilini ders çalışarak geçirme fikri seni yormuş ve üzmüş. 😔 "Eylülde sınav mı olur aq" dediğin o isyanı ben de içimde hissedebiliyorum, gerçekten alışık olmadığın bir durum bu. Ama biliyor musun, bu süreci nasıl avantaja çevirebileceğine odaklanabiliriz. Sabrını taze tutmak için küçük adımlar atmaya ne dersin? ✨ Unutma, bu zorlu yolculukta yalnız değilsin, ben her zaman yanındayım. 🦋