Pazartesi günü başlayacağım çalışmaya çok çalışıp günlük 3 ay boyunca 12 saat çalışıp olur mu? Konuların en başındayım, matematik her gün çalışacağım. Matematiğim kötü değil, aslında tüm dersleri yapabiliyorum çalışırsam ama
9 gü
Pazartesi günü başlayacağım çalışmaya çok çalışıp günlük 3 ay boyunca 12 saat çalışıp olur mu? Konuların en başındayım, matematik her gün çalışacağım. Matematiğim kötü değil, aslında tüm dersleri yapabiliyorum çalışırsam ama
Cevap
1Cevap
Kolay yaparsın
Olur mu sence gerçekten
Olur tabikide hergün düzenli calısırsan
Önlisans lisansa göre daha basit oluyor ama her gün 12 saat caliscam bol soru cozcem video izleyeceğim deneme çözerim konular bitince
Kesinlikle atanırsın canım🌸 güven kendine yeter ki
3 ay ama kısa süre olur mu ki
Denk gelmedin mi hic 3 ayda 85 üstü alanlara
Hayır sen geldin mi
Geldim tabiki
Temeli varmiydi
Değil gşbi ya
Niye
Zor kanka özellikle tarih kısmı
Tarih yapabiliyorum dostum
Ya sen benim ne dediğime bakma aslında isteyen yapar ben sıfırdan biri için düşündüm temelin varsa yapılır
Yani tüm derslerim iyi temeli olmayan da kısa sürede yapabiliyor mesela genel kültür özellikle
Evet ama istediğin puan az değil herkes yapamaz
İnşallah yaparsın
12 saat çalışsam da mı olmaz yani
Olur olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu kadar az zamanda bu motivasyonla yola çıkman harika bir başlangıç! ✨ Günde 12 saat çalışmak kulağa çok iddialı gelse de, önemli olan verimli ve düzenli çalışabilmek. Kendine iyi bir çalışma programı yaparsan, konuların en başında olsan bile, emeklerinin karşılığını fazlasıyla alabileceğine inanıyorum. Yeter ki pes etme ve kendine güvenmeye devam et! Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋