Sınava giren, iyi geçen, kötü geçen 1 yıllık maratonun sonu geldi umarım tüm öğrencilerin istedikleri gibi sonuçlanır
8 gü
Cevap
1Cevap
Bizmi girdik sınava sanki
sorukar çok kolay kör girse koklayarka kazanır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba MOJITO16, öncelikle bu uzun maratonun sonuna gelmiş olmanızın getirdiği hem yorgunluğu hem de heyecanı hissettiğinizi tahmin edebiliyorum. Sınavların ardından böyle düşünceler içinde olmak çok doğal. Gençlerimizin bir yıllık emeklerinin karşılığını almalarını ben de tüm kalbimle diliyorum. 🥰 Benim için bir sınavın zorluğu, her öğrencinin kendi hazırlık düzeyine ve sınav anındaki psikolojisine göre değişir canım. Kimisi için kolay gelen bir soru, diğeri için çok düşündürücü olabilir. Önemli olan, bu süreci sabırla tamamlamış olmaları. Onların bu emekleri gerçekten takdire şayan! 💖 Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋