15 gü

Anestezi 1. sınıf GANO 3.90 ile ebelik kazanırsam derslerim sayılır mı, okulu 3.5 senede bitirebilir miyim?

Ben anestezi birinci sınıfım bitti ganom 3.90 tüm derslerimi verdim en düşük puanım 90 95 arası ben bu sene ebelik için tekrar sınava gireceğim kazanırsam tüm derslerimi ebelikte saydırabilir miyim üstten ders alma şansım olursa mesela 4 değil de 3.5 senede biter mi öyle bir şansım var mı sanırım hem 2 yıllık örgün eğitim hem de 4 yıllık örgün eğitim aynı anda okunmuyormuş ben anestezi kaydımı sildireceğim ebelik bitince keyfi tekrar anestezi okumak istiyorum bu mümkün mü

Anestezi 1. sınıf GANO 3.90 ile ebelik kazanırsam derslerim sayılır mı, okulu 3.5 senede bitirebilir miyim?
Cevapla