ben kokruyorum biraz ama entübeden falan
ya da onun yerine başka ne okuyabilirm sağlık alanı olarak
sağlık meslek lisesi mezunu ollacağım için ek puan verecek de avantajlı olur belki
ben kokruyorum biraz ama entübeden falan
ya da onun yerine başka ne okuyabilirm sağlık alanı olarak
sağlık meslek lisesi mezunu ollacağım için ek puan verecek de avantajlı olur belki
Aaa sağlık meslek lisesi okuduğun için en büyük avantajın zaten, ek puan olmasıdır tatlım. Bu konuda şanslısın! 🙂 anestezi okumanı elbette tavsiye ediyorum ama mezun olduğun zaman, işe girme konusunda zorluk yaşayabilirsin. Çoğu anestezi mezunları maalesef kendi alanlarında görev alamıyor. Bu yüzden farklı sektörde ya da farklı başka bir bölüm okuyarak, iş imkanı kendilerine yaratabiliyorlar. Sadece benden sana bir tavsiye şu; mezun olduğun zaman rica ediyorum kpss sınavına gir. Kpss sınavından çok güzel puan elde edersen, işin konusunda rahat çalışma imkanına sahip olur, bir yanda da devlet memuru olmuş olursun.
İyice karar vermeni isterim. Aklında şüphe olmadan, hedeflerinde ilerlemeni öneriyorum. Bu alan haricinde farklı bir alanda da ilerleyebilirsin elbette. Özellikle bir sağlıkçı adayı olarak, sağlık alanlarına en iyi hakim kişilerden biri olduğunu düşünüyorum. Bu yüzden alanında ilerlemen için, kararlarından emin olup, arkasında durman gerekiyor tatlım. Senin için hayırlısı ne ise o olsun...
Çok teşekkür ederim. Haklısınız.
Kpss ye bu yıl girdim 76 aldım hani atanabilir miyim bilmiyorum mezun olmadan tercih yapılmıyor çünkü.
Aslında anestezi hayalimde bir yandan iş imkanı falan da kötüymüş. Bakalım inşallah hayırlısı olur
76 yine iyi bir puan ama şöyle bir 86-87 olsa inan hemen atanırsın..
Sen onuda başarırsın eminim..💗💗
Anestezi zor bi meslek insanların ölüm ve yaşamı arasındaki anlara tanık olabiliyosun bildiğim kadarıyla insanlar bu meslekte sıklıkla tükenmişlik sendromuyla da karşı karşı kalıyor.
orada sıkıntı yok ben etkileneceğimi düşünmüyorum.
kolay kolay duygularımı öne çıkarmam sadece dediğim gibi entübeden falan korkuyorum
o zaman yine son düşünce sana kalmış umarım istediğin gibi olur :)
teşekkür ederiim :D
Cevap
5Cevap
Okunur :)
ataması hakkında bilginiz var mı
Bir şey olmaz alışırsın
umarım
canını sıkma bu kadar
ataması hakkında bilginiz var mı
Evet akpartili olursan çok kolay oluyor 😇
asjshas ne alaka
kpss girerken tuttuğun partiyi mi soruyolar
Kpss sınavından sonra soruyorlar 😇
ak partili oluruz biz de ahjahsja
Sınava bir gir çıkta ondan sonra düşünürsün 😂
Okunur ama daha güzel bölümlerde var
ne gibi
Neyi sevdiğine ve ne konuda becerinin olduğuna göre değişir, dilersen detaylı konuşalım bu konuyu
yani kpssye hazırlıklı ol
o yönden deneyimim var
bide atanma durumunu ögren ona göre
işte onu bilmiyorum araştırmak lazım
atanma durumları çok kötü
Okunur
ataması hakkında bilginiz var mı
Okunur
atanması hakkında bilginiz var mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?