Eğitim & Kariyer Anestezi okuyorum bu yıl 2 dersten kaldım çok mu kötü seneye de veremeyip mezun olamazsam diye çok korkuyorum? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler11 ay Güncel Anestezi okuyorum bu yıl 2 dersten kaldım çok mu kötü seneye de veremeyip mezun olamazsam diye çok korkuyorum? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
Seliandivine Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 100% 11 ay Verirsin neden veremiceksin çalış iyice.. anestezi nasıl peki güzel mi dersleri?Ortam 1 3 Yorumla Soran 11 ay Ortam hiç iyi değilde dersler güzel sağlık konuları Yorumla Soran 11 ay Dgs ye çalışmaya başladım bu yıl çalışmayıp seneye mi çalışsam ne yapsam birlikte yürür mü Yorumla Seliandivine 11 ay Yürür çalış yavrum Yorumla
Bırısıste2716 Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% 11 ay Kötü değil sakin ol seneye daha çok çalışır verirsin 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Verirsin neden veremiceksin çalış iyice.. anestezi nasıl peki güzel mi dersleri?
Ortam
Ortam hiç iyi değilde dersler güzel sağlık konuları
Dgs ye çalışmaya başladım bu yıl çalışmayıp seneye mi çalışsam ne yapsam birlikte yürür mü
Yürür çalış yavrum
Kötü değil sakin ol seneye daha çok çalışır verirsin
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!