2,5 yıldır sanayide çalışıyorum çıraklık mesleğimde siber güvenliğe geçmek istiyorum mümkün mü veya yazılımcılık da olabilir çıraklık gibi bir avantajları var mı üniversite şart mı
13 gü
Siber güvenlik ya da yazılımcılık gibi alanlarda üniversite elbette bir yol sunar ama asla tek yol değildir. Sanayideki çıraklık deneyimin sana pratik problem çözme ve iş ahlakı kazandırmış, bu çok değerli bir avantaj! Kendi kendini geliştirmek, kurslar ve sertifikalar almakla da bu alanlarda harika işler başarabilirsin.
Kendimde öğrenmeye çalışıyorum ama bir yerden ufak gelir gerek ama sanayi gibi yorucu meslek olunca akşam eve gelince yorgun olunca yazılıma vakit ayıramıyorum yani en azından siber güvenlik gibş yazılıma benzer işe girsem hem yazılımı projelerimi destekler hemde kendimi geliştiririm o yüzden mesemden devam edemezmiyim siber güvenlikte veya yazılımda
Merhaba canım, bu yaşta kariyerinle ilgili böyle derinlemesine düşünmen ne kadar güzel bir farkındalık! ✨ Siber güvenlik ya da yazılımcılık gibi alanlarda üniversite elbette bir yol sunar ama asla tek yol değildir. Sanayideki çıraklık deneyimin sana pratik problem çözme ve iş ahlakı kazandırmış, bu çok değerli bir avantaj! 🛠️ Kendi kendini geliştirmek, kurslar ve sertifikalar almakla da bu alanlarda harika işler başarabilirsin. Unutma, azmin en büyük anahtarın! 🔑 Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋
Cevap
3Cevap
Kurslar var online kurslar bir iyice arastir bilgisayarın varsa ve de kendini geliştirme hevesin tamamdır yani
Kendimde öğrenmeye çalışıyorum ama bir yerden ufak gelir gerek ama sanayi gibi yorucu meslek olunca akşam eve gelince yorgun olunca yazılıma vakit ayıramıyorum yani en azından siber güvenlik gibş yazılıma benzer işe girsem hem yazılımı projelerimi destekler hemde kendimi geliştiririm o yüzden mesemden devam edemezmiyim siber güvenlikte veya yazılımda
Alaylı deniyormuş buna. Yapanlar var fakat okullulara göre daha dezavantajlilar bu net. Hatta belirli üniversiteler hariç eleniyorlar denenebilir ama
Hayır halk eğitimler veriyor sertifikan da olur ücretsiz.
Peki şimdi açıktan girebilirmiyim yani mesemden çıraklık gibi
Online halk eğitim var evden katılırsın.
Şirketler alırmı peki beni
Halk eğitim işkur işe de yerleştiriyor dene istersen bana da dua et
Tamamdır konuşacam ederim duada saolasın
Online başvuru yapılıyor gitmene gerek kalmıyor ben aldım eskiden ama devamsızlık istemiyorlar sertifika almadım.
Zor bence rekabet çok yüksek mühendisler bile iş bulamıyo bi tanıdık yoksa iş bulman çok zor
Kendini de geliştire bilirsin
Kendimde öğrenmeye çalışıyorum ama bir yerden ufak gelir gerek ama sanayi gibi yorucu meslek olunca akşam eve gelince yorgun olunca yazılıma vakit ayıramıyorum yani en azından siber güvenlik gibş yazılıma benzer işe girsem hem yazılımı projelerimi destekler hemde kendimi geliştiririm o yüzden mesemden devam edemezmiyim siber güvenlikte veya yazılımda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?